Friday, January 04, 2008

Crez pentru 2008

Devenit impulsiv si iconoclast, singularizat printre cei de aceeasi varsta-cand cu plete, cand ras in cap, cand cu bocanci, cand cu picioarele goale-aveam sa ajung in scurt timp la un grav conflict cu starea de om.Faptul ca ne nastem fara a fi intrebati, ca avem un trup vulnerabil, ca, abia intrati in viata, tot felul de institutii ne iau in primire sfarsind prin a ne falsifica, m-a facut sa ma ridic impotriva conditiei umane, cu capul in flacari.

(Geo Bogza)

2 comments:

kalashnikovworm said...

tu mah?! impotriva conditiei umane? chill dude. te imbraci de la terra nova. si nu doar atat ca si eu ma mai imbrac de acolo...darrrr,ti-ai luat doua fuste la fel dar de culori diferite,so dude,esti cat se poate de 'impreuna' cu acea conditie umana impotriva careia se ridica our good ol' geo bogza.

thieffa said...

:| Tu vorbesti acum de aparenta, de ambalaj, pe care nu am cum sa-l ignor complet.Eu ma refer la esenta, la ceea ce sunt eu cu adevarat (spirit), lucru pe care fustele alea doua nu au cum sa-l schimbe cu nimic.
This is exactly the point...tocmai pentru ca sunt un simlu om, limitat de propria mea conditie, sunt atrasa de fuste si ce mai zici tu p-acolo...
Plus ca acele articole de imbracaminte mi le-am luat in 2007, which is past...in 2008, promit ca pentru tine o sa ma revolt impotriva fustelor de la terranova and i shall fight them until they perish!