Sunday, November 08, 2009

Opa!

Tocmai mi-am dat seama. De mult n-am mai scris un post ca la inceputurile blog-ului.Am uitat motivul pentru care am inceput sa scriu initial.

Asa ca:

  • Eram intr-o zi pe banca in Eroilor cu doua vechi prietene. Si vine o doamna si ne-ntreaba unde e Municipalul.

"In spate..."

Dansa, gesticuland excesiv, nu ma lasa sa-mi termin vorba: "N-am timp, ma grabesc, in 5 minute trebuie sa fiu acolo!!" And off she goes...:-??



  • Pe la 3 si jumatate ajung in Club A. Pe la 4, se apropie un stimabil de mine, cu pasi marunti si cam haotici si-mi spune: "Te-am urmarit toata seara..." L-)


  • Muzeul de Istorie. Pe trepte, stanjenite de istoria Columnei lui Traian. Eram cu o prietena. Si eram amandoua revoltate de faptul ca e posibil sa se inchida muzeul de tot, iremediabil. La un moment dat vine un...putoi, ca nu-i pot zice altfel, un pubertin si ne cere sa-i imprumutam biletele noastre ca el vrea sa se duca pana afara sa fumeze o tigara. Evident ca ne-a enervat faza, se vedea clar ca el venise la muzeu pentru ca e "cool" sa te duci sa le povestesti prietenilor ca ai fost la muzeu, unde te uiti putin pe pereti, la pietrele alea, dracu stie ce-or fi, dar, la bere dupa cu tovii, ce preocupari culte ai mai avut tu! Si i-am explicat ca poate sa fumeze si dupa, sa profite de timp pentru ca e posibil sa se inchida muzeul pentru ca lucrarile sunt oprite de 8 ani de zile si nu mai exista fonduri, etc. Iar dragul de el intreaba: "Vai, se inchide? La ce ora?" :::

Cred ca mi-a revenit pofta sa scriu chestii de genul asta. The mirror stage: eu m-am regasit => my blog's back!

No comments: