Friday, October 05, 2007

Supararea cand imi vine...

Picioare umflate, durere de spate, oboseala acuta (coafura mea rezista!)... Solutia pentru a uita de toate : parodie LOTR.
Nu stiu daca sunt eu subiectiva (nu-i cunosc decat pe cativa din cei ce joaca si nici nu-i cunosc prea bine), dar filmuletele astea mi s-au parut geniale si am ras cu lacrimi la anumite faze...si ideea e ca ei au reusit fara niciun ajutor din partea altcuiva...
Cum vad ca in ultima veme se infiinteaza tot felul de programe pentru tineri, cred ca ar fi o idee buna ca regizori si actori cu experienta sa-si imparta cu ei (si altii ca ei) intelepciunea si sa-i mai invete cate ceva si statul (or anybody in this country) sa-i finanteze...Poate oi fi eu nebuna, dar m-am saturat ca potentiale mari talente sa nu aiba nicio sansa din cauza ca traim in tara in care traim...

Am i appealling to anybody?Huh...?No...?Going once, going twice...nimeni?
Ma gandeam io...dar mai speram ca inca sunt oameni care mai vad si altceva decat lungul nasului, firma (straina) a hainelor, luxul masinilor, banii fara numar si interesul propriu...Multumesc, Romania pentru oportunitatile pe care ni le oferi...! *straight face*

P.S.: Postul nu ar fi trebuit sa fie asa, dar m-am enervat pe parcurs...Imi cer scuze!

No comments: