Thursday, March 01, 2007

1 martie

Oficial, e primavara.Atat din punct de vedere calendaristic, cat si din punct de vedere meteorologic!Am fost foarte fericita azi, fara motiv.Era soare.Soarele mereu imi da energie, lumineaza totul, ma face sa vad lucrurile diferit.Pana si oamenii pareau mai draguti azi.Toti.Din cauza soarelui.Sau a primaverii.Sau a faptului ca fiecare venise cu cateun martisor si/sau o floare pentru prietena/colege/profesoare si afisau un zambet molipsitor.Pareau fericiti.Si erau si mai fericiti cand cineva facea un gest frumos fata de ei.Erau fericiti!

Azi am avut doua deja-vu-uri.A fost ciudat.Nu mi s-a mai intamplat de mult asta.Si dupa ce am avut o criza de ras cu lacrimi in ora, si dupa ce a tipat profa la mine, mi-am amintit multe chestii.Azi toata ziua m-am gandit la trecut.La lucrurile frumoase din trecut.Si asta m-a facut sa cred iar ca viata e totusi frumoasa, doar ca trebuie sa stii de unde s-o apuci...

Azi iar m-am lasat balta.Inca o promisune facuta mie pe care nu am respectat-o.

No comments: