Tuesday, March 27, 2007

Soare

Am si eu o intrebare: ce e asa ciudat in a vorbi cu carnea congelata in magazin?Ca vanzatoarea de acolo a ramas traumatizata cand m-a vazut...(eu initial nu o vazusem)

A iesit la iveala genialitatea din mine.

Make up...your mind!
(Nu, nu ma refer la ce ar putea crede anumite persoane, cum sunt acele magnifice si speciale fiinte care se inchina zeului frumusetii artificiale, - in traducere libera "nu am fata, am doar fond de ten!"- machiajul.)

Great neeeeews!!!Vine caldura, cu toate miresmele ei imbatatoare din mijloacele de transport!Yoohooooo!!!

Ow, btw.I'm done with posting my poems.Cand o sa am destule, o sa le public, dar mai e destul pana atunci...(deocamdata, n-am decat 7 poezii, 6 din ele le stiti! ma rog, plus cele in engleza scrise prin clasele 1-4 si cele din a 7-a sau a 8-a, dar sunt puerile, deci nu se prea pun...)

No comments: