Saturday, April 07, 2007

E rasa-n cap/Era sa-ncap

Aaaah, dear old joy of writing on my blogulet...In ultima vreme, nu am mai avut timp nici de mine de cat am lenevit si baut.

Noutati:

-weekend-ul trecut am fost la Buzau, o chestie cat se poate de moment, in 3 ore eram in tren cu Anca (that really made me feel like an eternal teenager)
-de 1 aprilie s-a implinit un an de cand a murit purcelusul meu scump :(
-zilele trecute, am vazut in autobuz o caricatura (din cele mai nereusite) de femeie; avea vreo 40 de ani, umbla cu unu de 25, arata penibil, se imbraca penibil, in toate culorile curcubeului, semana cu o vrajitoare, doar ca-i lipsea matura...
-familia mea s-a marit cu un nou membru; soon poze!
-Liuta had her first night going out!E de consemnat, yoohoo!
-ficatul e in dreapta (God damn it!!!)
-Vinerea Mare a fost mareeeeeeeeeeeeeeeee! :D (m-am culcat la 9:30 si m-am trezit la 17:10 :)

No comments: