Tuesday, April 24, 2007

Joy to the world

Vorba unui mai vechi prieten, "what a wonderful world"...
Soarele straluceste din toate puterile, cerul de un albastru hipnotic inveleste norisorii pufosi, iar eu pe vremea asta nu vreau decat sa stau intr-un parc intinsa-n iarba sau sa ma dau in leagan si sa admir toate astea...
Totul in jur musteste de frumusete, oamenii de la care in veci nu as fi asteptat nimic bun imi dau o mana de ajutor la nevoie, plaiurile invecinate ma asteapta, iar eu am avut curaj...
Ce e mai bun de facut acum decat sa planetezi bombe si sa astepti sa explodeze?

Chestii funny din ultima vreme:

-Cand am fost sa-mi iau pasaportul vinerea trecuta, am vazut la ghiseu un om (aparent) serios care-mi parea cunoscut.Dupa vreo doua-trei secunde mi-am dat seama ca era nimeni altul decat domnul "dab-dab-dab, eu am bani" Becali.Evident, Anca si cu mine am inceput sa radem, eu sa-l imit si el se uita si zambea...
-Sambata noaptea a fost una din cele mai amuzante si geniale
-Art is for the soul like an alarm clock for the body! (so says Iulia si e genial, nu puteam sa nu scriu asta)

Maruta mea a latrat pentru prima oara :X:X:X

No comments: