Saturday, January 27, 2007

Azi 16, maine...17!

Azi m-am trezit avand 16 ani.Cat de ciudat ca maine ma voi trezi avand 17 ani.Nici nu vreau sa ma gandesc ca azi e ultima mea zi de 16 ani.Ultima zi...Yup, acum e ultima zi de 16 ani...Foarte curand va fi ultima zi, pur si simplu.Fara vreun an dupa ea, doar ultima zi...Acum ma simt doar putin trista, oare atunci cum ma voi simti?Azi nu am profitat prea mult de ultimele clipe de 16 ani, voi profita maine de primele clipe de 17 ani.Dar cand voi fi pe ultima suta de metri, oare voi profita de ultimele clipe?Ar trebui...(nu, de fapt chiar gandesc pozitiv lately)

Maine, copilul din buzunar va trebui sa-mi aminteasca ce am de facut.Maine totul va fi bine.Azi nu e...Azi nu e maine!
P.S.:Pentru cei care vor fi acolo maine, va rog mult sa-mi dati cati pumni in cap vreti voi daca nu fac ce trebuie!

(azi am dat primele probe de la mock -to mock= a-si bate joc- exam)

No comments: