Friday, January 19, 2007

Tapinarii - Embargo pe creier

Vreau, da vreau sa ma visez elefant
Si-un pic aberant
Ma stresez la gandul
Ca ma cam bate vantul
Sunt atat de firav
Fara sa fiu suav
Injur din tarana
Ca elefantii ne farama
Sunt o biata furnica
Si intr-un fel bunica
Ma strecor prin viata
Ca o rata

R:
Cateodata mi-e frig
Cateodata mi-e foame
Cateodata mi-e lene
Cateodata mi-e sete
Cateodata visez
Uneori aberez
Ca viata-i frumoasa
Dar cam plicticoasa
Cateodata mai dorm
Cateodata mai mor.

Nu sunt furnicuta
Si nici nu vreau sa ma cred
Sunt un om prins in cusca
De un suflet rebel
Incerc sa gandesc
Dar undeva ma opresc
Cineva-mi pune piedica
Si-alunec, si-alunec in gol
R: ...

Undeva aproape de sufletul meu
Se afla un gand sa devin Dunmezeu
Un gand pe care mereu si mereu il alung
El totusi persista
Si cateodata insista
Sa fiu si eu elefant
Si e totusi un gand excitant
Totusi cred ca vreau asa pentru ca sunt firav
Muritor
Si foarte slab
Dar ma bucura gandul
Ca desi ma bate vantul
Desi sunt trector
N-o sa dispar cand o sa mor

R: ...

Am refuzat sa mai cred ca pot sa fiu ca el
Am renuntat sa mai sper sa fiu elefantul
Am incetat sa mai cred ca urmele mele sunt mici
Ca ale unei furnici
De acum incolo o sa las in viata
Numai urme de gheata
Care se vor topi
De acum incolo voi merge mai apasat
Mai greoi si mai umblat
Voi merge mai mandru caci am aflat
Ca sunt om
Iar urmele mele
Nu se pot sterge
Nici macar cu sange
Nici macar cand ninge
Am aflat adevarul
Care-l ascunde cerul
Ca am ars neinceta
t Firav si excitat.
Am aflat ca mi-am pus
O emblema in frunte
Un embargo prin pletele carunte
Si-am uitat
Unde mi-era soarta
Si de ce
Sunt atat de firav

R: ...

No comments: