Thursday, January 04, 2007

2007

First of all, datorita nebuniei si paranoiei de care am descoperit ca dau dovada din plin, imaginandu-mi lucruri care nu erau, in ultima perioada i was kind of depressed si n-am mai avut chef de nimic...Dar, acum mi-am revenit, mai fericita ca oricand, cu un inceput de an foarte frumos (prietenii stiu de ce!), it's a new beginning, deci scriu din nou...!
Greatest 2007 expectations: NONE!

Diverse: Nu incercati sa reinviati trecutul...poate avea efecte adverse!Si, oricum,nu mai poate fi la fel, so it's useless trying...

Am intrat si-n U.E....nicio schimbare, evident, doar ca preturile vor fi mai mari, salariile la fel de mici, viata la fel de grea...oh,well!Suntem "euromani" acum, ce sa zic...!
Transhumanta prin GPS.Toti ciobanii s-au pricopsit cu mobile super-performante si GPS-uri ca sa localizeze oile mai bine si sa vada pe unde are cainile voie sa le duca.HAHA!!!Allow me to laugh...bietii ciobani nu stiau nici cum sa tina mobilul in mana, da' pai sa-l mai si foloseasca!(asa ca...iar mi se pare ca mai penibil decat Romania sunt romanii!)
Pe 1 ianuarie, pe la 7:00 dimineata, mergeam pe la Universitate cu Vali si cugetand noi la viitorul stralucit care ne asteapta, parca deja simteam ca aerul care ne inconjoara e mai curat(curat murdar!), ca viata e mai frumoasa, stelute albastre si cerculete aurii...sau era invers?!Anywaaaaaayz...
Prima zi de scoala...Cand m-am trezit iar azi la 05:30, dupa ce doua saptamani am dormit ca porcu' cat am vrut, mi-au trebuit cel putin cinci minute ca sa-mi amintesc ce e aia scoala si sa-mi dau seama ce am de facut ca sa ajung acolo...draghe doamna profesoara de economie, multumim pentru testuletul pe care ni l-ati dat!A picat foarte bine, asa cum pic si eu la materia dumneavoastra!:D
Everybody's changing and i don't feel the same!Aseara iar am bagat foarfeca in breton; macar de data asta nu am folosit foarfeca de unghii (:D), ci o foarfeca normala, si rezultatul a fost cat de cat okay, nu ca ultima data cand aratam ca o mata ciopartita :P

Funny:
-Unii canibali au devenit vegetarieni: mananca doar marul lui Adam!
-In Romania a scazut natalitatea...pai, daca mancam neregulat si regulam nemancati (mi s-a parut extrem de amuzanta=)) )

In rest, va doresc un An Nou.Punct!

No comments: