Thursday, December 28, 2006

Buh-bye, sweet 16!

De azi intr-o luna n-o sa mai am 16 ani.Si...nu vreau!M-am obisnuit cu varsta asta.Si pot spune ca nu a reprezentat doar un an pentru mine, ci o etapa in care m-am mai maturizat, am crescut din toate punctele de vedere.16 ani...16 ani...ce-mi vine in minte cand ma gandesc la varsta asta?
1.Maturizare; acum vad lumea si problemele cu alti ochi, nu mai sunt acelasi copilas prostut dinainte...(am avut mult de suferit din cauza asta).
2.Prietenie.Da, prieteni.Am aflat ce inseamna prietenia cu adevarat, in sensul ei cel mai pur!
3.Libertate.Am fost la cate concerte am vrut, am pierdut prin oras cate nopti am vrut, am fost la Stufstock...ma bucur ca parintii mei mi-au dat mai multa libertate, pentru ca asta m-a invatat ca odata cu aceasta libertatea vine si responsabilitatea si acum stiu ca aveau dreptate inainte cand imi interziceau o gramada de lucruri si eu ii consideram deplasati.
4.Iubire.Yes, yes, yes.Am avut prilejul sa o cunosc si pe dansa (i mean za true and deep one, pentru ca pana acum confundam mereu borcanele si "ma indragosteam" de cel putin trei ori pe saptamana).Si pot spune ca e minunata...atunci cand e impartasita!A avut un rol aproape esential in viata mea in ultima vreme...ea mi-a adus cele mai fericite momente, cele mai naspa depresii, in orice caz cele mai profunde trairi!
5.Sociabilitate.Daps, am lasat garda jos, mi-am dat jos de pe frunte insemnul de "anti-social" si trebuie sa recunosc ca mi-a fost mult mai bine si ca am descoperit multi oameni extraordinari...
6.Jack.A devenit barul meu de suflet; nici chiar a doua mea casa, but i'm still working on this one :D
7.Distractie.Asta a reprezentat varsta asta pentru mine: distractie cat nici n-am putut duce!
8.This blog.Si acest blog a insemnat si inca inseamna pentru mine mult avand in vedere motivul pentru care l-am creat.Si pe langa asta, inca sunt o gramada de intamplari care merita povestite, o gramada de fufe si de inculti/retardati/prosti pe la toate colturi care nu merita uitati...Eu prin bunatatea mea nemarginita, le pastrez un loc la mine pe blog :D.Dar, chiar daca nu faceti parte din aceste categorii, sa nu credeti ca scapati...viermisorii aceia de pe creier ii avem toti, so beware!
9.Teatru and others.Am fost mai mult ca oricand la piese de teatru, am jucat intr-o piesa de teatru si acum mai sunt "pe vine" inca doua...

De-asta acum imi e greu sa ma despart de 16...Dar, avand in vedere ca trecerea timpului e inevitabila si cruda soarta a umanitatii, o sa sper doar ca 17 sa fie continuarea lui 16, la puterea infinit!Asa ca am de gand sa ma bucur din plin de ultima luna in care mai am 16 ani...

P.S.: Nu stiu de ce, dar simt ca aici merg la fix versurile: "I don't wanna die/But sometimes we shall never been born at all..."(Bohemian rhapsody)

2 comments:

Anonymous said...

wow, eu mai am 2 luni pana fac 17, dar vad ca nu sunt singura cu un sweet sixteen asa. Socializari, iubiri, bloguri etc, toate au venit si la mine.
pana la urma, viata de adolescenta nu e asa naspa :D. la multi ani de pe acum:)

thieffa said...

Mersi mult si tie la fel!Uooof...mi-e greu sa ma despart de varsta asta, dar sper ca 17 sa fie un 16 imbunatatit!Si dupa cum a inceput anul, cred ca asa va fi...Si tie iti doresc acelasi lucru!