Thursday, December 07, 2006

Din ciclul "gorile fara creier" si altele...

Cobor din 66 la Mosilor.Ca de obicei, eram cu capu-n nori, nepasatoare de ce-i in jurul meu...Acolo e nu stiu ce banca.Unde, normal sunt paznici...
Paznicul:Buna!Ce faci?
Cine dracu se gandea ca mie mi se adresa...
Paznicul:Buna, fata, ce faci?
Eu:Uhm...ma duc la scoala sa invat sa nu ajung si eu paznic...
Paznicul:Biiiip...biiiip....biiiiiiip!
Eu:Multumesc, la fel!

La multi ani, Gabita!
La multi ani, Aurora!

In autobuz, lumea susoteste cand ma vede, in spatele liceului lumea susoteste cand ma vede.Urmeaza sa susoteasca si ai mei acasa.Eventual si porcusorul...

O sa dau cu calculatorul pe geam.Merge ca dracu!Sta zece ani sa deschida un folder.Cred ca iar e plin de virusi...

Today's song: Show must go on!

No comments: