Saturday, December 16, 2006

Back...

Me back...sort of!Adica, nu am fost plecata nicaieri, doar ca "datorita/multumita" anumitor factori (persoane) nu am avut cum sa ma apropii de calculator, deci sa scriu pe blog.Si in fiecare zi aveam o gramada de idei pentru blog, dar din pacate, toate imi veneau in minte in autobuz, in timp ce eram facuta afis, si nu aveam cum sa le notez, iar pana acasa le uitam pentru ca imi veneau altele in minte, dar le uitam si pe-alea.
Btw...reguli de supravietuire dimineata in autobuz:
1.Fereste-te de babe; dau cu coatele, picioarele, sacosele, gentile, te-njura, te-mping si n-ai cum sa urci in autobuz.
2.Inarmeaza-te cu multa rabdare si cu un costum gen Spiderman...intotdeauna mai e loc pe tavan!
3.Ia-ti o masca de gaze...desi e iarna, si e frig, oamenii tot put ca niste cadavre plus ca se pare ca nu au auzit de spalatul pe dinti...dupa ce au mancat ceapa sau usturoi!
4.Ia-ti si o masca cu oxigen...poate deveni insuportabil sa respiri ce expira altii, toate geamurile fiind inchise.

Ma enerveaza ca in ultima vreme, toata lumea se gandeste numai la bani si ca totul e catalogat in functie de bani.Mi-am cumparat zilele trecute niste pantaloni (pe care ii ador) si toata lumea ma intreba cat am dat pe ei.Orice-mi iau, lumea ma intreaba cat costa...e ca si cum as spune ca acum trei saptamani am cunoscut un tip adorabil care acum e iubitul meu si lumea ma intreaba: "Si cat a costat?"...Urasc chestia asta.Nu totul se invarte in jurul banilor.Sunt constienta de faptul ca nu poti trai fara bani (cum incerca cineva sa ma convinga si i-am demonstrat ca e imposibil!), dar e stupid sa cataloghezi totul in functie de bani si totul sa aiba legatura cu ei.

Cat de ciudat mi se pare ca e sambata si nu am nimic de facut...pot sa dorm cat vreau ca nu am nimic de facut.Pana acum, ma plangeam ca am weekend-urile pline si acum cand nu am ce face, ma plictisecs; deja am stat juma de zi in casa si nici nu ma gandesc sa fac acelasi lucru si cu cealalta jumatate.

Vin sarbatorile...se resimte peste tot spiritul Craciunului: ca si anul trecut, lumea se cearta si mai mult ca de obicei!Desi stiu ca nu e vorba numai de cadouri, imi place ca toti umbla disperati sa cumpere cate ceva pentru cei dragi, imi plac luminile din oras, brazii impodobiti and all the rest...

Melodia care ma amuza cel mai tare- ma rog, nu chiar melodia in sine- este "Black or White" a lui Michael Jackson.Versurile "It Don't Matter If You're Black Or White" ma amuza extrem de tare pentru ca sunt compuse de Jackson.De ce?Pentru ca tocmai el, care era negru si s-a operat ca sa devina alb spune asta...

Inca nu stiu ce fac de revelion.Bunica face misto de mine.E lame sa-ti faci blog doar fiindca asa-ti zice iubitul.Astept vacanta.Astept vise...

Favourite lyric: "You can't have a fire without a spark!"

No comments: