Saturday, December 23, 2006

Christmas & co.

Mai e o zi...si vine Craciunul.N-am simtit ca vine Craciunul anul asta.Lumea e mult prea grabita ca sa se mai gandeasca la sarbatori.Se trezesc in ultimul moment si alearga dupa cadouri...pentru ca ei nu inteleg ca sarbatoarea asta nu consta in cadouri.Ca o imbratisare, un sarut, o vorba buna sau doar gandul ca e cineva langa tine inseamna de o mie de ori mai mult decat un cadou...
Maine o sa fie cea mai draguta zi dinaintea Craciunul...o sa stau cu prietenii mei toata dup-amiaza si apoi cu familia.Pentru mine, simplul fapt ca vom fi impreuna maine inseamna extraordinar de mult si face ziua speciala si unica.Dar ceva o sa lipseasca cu desavarsire; o sa-mi fie dor de cocalarul meu mic :(.
Anul asta tata a luat brad artificial...Stiu ca a salvat un bradut(cu toate ca nu chiar, pentru ca oricum sunt taiati o gramada si apoi aruncati daca nu se cumpara), dar eu ador mirosul de brad natural, de rasina, ador acele care cad pe jos cand il ornamentez...ador sa ma culc sub el asa cum obisnuiam sa fac cand eram mica.

Mos Craciun, vreau sa-ti multumesc pentru tot ce mi-ai daruit (nu stiu de ce, ca eu clar nu merit) si te mai rog un singur lucru: vreau ca mama sa se simta iar bine si sa zambeasca...In rest, eu plutesc pur si simplu!

Sarbatori fericite tuturor!!!

No comments: