Monday, December 25, 2006

Christmas Eve...

Nu stiu pentru altii cum a fost, dar pentru mine, Ajunul Craciunului asta a fost pur si simplu extraordinar.Pentru ca am stat cu cei mai buni prieteni (Anca a lipsit :( , dar am vorbit cu ea, si Ada nu stiu de ce n-a venit) in Jack, the lovely bar!
Mi-am inceput seara cu niste bere Ursus, apoi am continuat cu un Stejar, apoi inca un Ursus, putina vodka si un pahar de...ce mi-a dat barmanul sa beau; nu stiu daca era gin, coniac sau altceva, dar tot venea la masa mea sau ma chema la bar ca sa-mi dea sa beau, si nu puteam sa-l refuz...Si m-am cam imbatat, dar nu conteaza, m-am simtit extraordinar de bine!Ow, si s-a intors cel mai dragut barman, adica Andrei, adica barmanul cu parul lung si superb, adica...yaaaaaaay :D!
Am vorbit si m-am impacat cu o groaza de lume, am lamurit multe lucruri importante cu persoane inca importante pentru mine, am slujba asigurata in Jack (cel putin din partea barmanilor), le-am spus barmanilor ca m-am nascut in '88 in ianuarie si dupa calculele mintii mele incetosate inca nu implinisem 18 ani, ai mei faceau misto de mine cand am ajuns acasa ca cica eram beata cui si ma impiedicam de lucruri (just for the record: eram doar foarte foarte ametita...spre beata, dar in nici un caz beata cui!) si am primit cartea care va fi "biblia" mea: o carte despre ingrijirea, cresterea& all the rest a calutilor...

Ce nu-mi place: ca am brad artificial, ca oamenii au uitat ce inseamna de fapt Craciunul, ca Anca e plecata, ca sughitam cand am ajuns acasa si ca...nu pot sa dau timpul inapoi sa schimb anumite lucruri.

In rest: Hit the road, Jack!

1 comment:

Anonymous said...

jmecher fiendule! mai putin faza cu datul timpului inapoi...