Tuesday, December 26, 2006

What a great day today!

A nins, a nins, a niiiiins, a niiiiiiiiiiiiiiiiiiins, A NIIIIIIIIINS! (repetitia, lungirea si scrierea cuvintelor cu majuscule ma ajuta sa-mi exprim mai bine entuziasmul!).Cum m-am trezit, mama mi-a zis ca ninge.Am luat-o pe Zuzu in brate si m-am dus cu ea la geam sa-i arat zapada; ma rog, ea era prea ocupata sa-i rontaie plantele mamei, dar eu m-am lipit cu nasul de geam si m-am holbat vreo 10-15 minute la ninsoare...
"The Grinch"- filmul meu preferat despre Craciun.BTW, pentru cei care au uitat ce inseamna Craciunul cu adevarat, le recomand sa vada acest film.Replica mea preferata din el e:"Help me, Max!I'm...FEELING!"(paranteza intre paranteze, Jim Carrey e actorul meu preferat).Azi a fost cam a cincea sau a sasea oara cand am vazut "The Grinch".
Fericire mare (pentru mine): diseara, la ora 23:15, pe TVR2, ultimul concert Queen, "Live at Wembley" din 1986.I can't wait!!!

P.S.: Rest in peace, James Brown!:(

No comments: