Friday, December 08, 2006

About...

M-au innebunit toti cu hi5-ul.Ce e de stiut despre hi5: ca zilnic iti dau invite cate 5 ciudati, pedofili, oameni care nu sunt in stare sa comunice direct cu cineva and bla, bla, bla...Ca cel care are mai multe commenturi, five-uri si ce dracu' mai e p-acolo e foarte smecher.Ca toti isi pun poze de suferinta; ex.:aici sunt eu suferind de mine...aici sunt tot eu suferind de masina mea, de casa mea, de banii mei si asa mai departe...

Din ciclul subtilitatilor: "ia cu tine si inima, inma mea...si ascunde-o-n bagaje pe undeva" =))Cine stie care-i faza, moare de ras!

Zero tv, "cea mai tare" televiziune ever.Becali+Nikita(cea mai inculta si mai redusa mintal femeie...o faci tu din cuvinte, da' ea te face din pumni si e mai grav)+Zavoranca+Bahmuteanca+...alti retardati...+Diaconescu= d-aia nu se mai uita nici dracu' la tv (ma refer la oamenii care inca mai au macar doi neuroni functionabili).

-"Could you be the most beautiful girl in the world..."
Can i,can i?
-Yes, you can...But remeber, you must not use your last neuron too much cos' you're gonna become a vegetable.And if you become a vegetable, you got chances to become an international super-model...Adica "futomodeala"...

Who's buying, who's selling?Oh...i'm buying, but who's selling?

No comments: