Wednesday, December 06, 2006

Diverse

Yay...ieri am avut cel mai mare numar de vizitatori de cand am cont pe google analytics(heading for 50).Vreau sa le multumesc persoanelor care ma urasc si care ma fac cunoscuta prin cercurile lor de prieteni ca sa ma urasca si ei si acestia la randul lor ma fac cunoscuta prin cercurile lor de prieteni si tot asa...si eu am vizitatori.
Ieri am vazut in spatele liceului o tipa cu cele mai fluffy ghetute...O sa-mi atasez si eu pe ghetele mele pamatuful pe care-l foloseste mama sa stearga praful, ca sa fiu si eu trendy...Sau, mai bine...gauresc ursuletii de plus pe care ii am si imi bag direct picioarele in ei si gata.Fufiiiix!!!

Iulia:vrei sa-ti zic un banc mai pervers?
Eu:DAAAAA!!!
Iulia:Bine.Cati...
Eu:6!
Iulia:Nu...

Me happy.Ce am simtit in ultimii trei ani incepe sa se transforme iar in ura cu usoare influente de indiferenta.It can't get better than this!

Once again: le multumesc celor care-mi citesc blogul si se simt ofensati, pentru ca vad ca-mi fac numarul de vizitatori sa creasca!Fara a fi ipocrita, va multumesc...

No comments: