Saturday, February 03, 2007

Ca de dimineata

Si ce daca e 7:30 duminica dimineata?Si ce daca n-am dormit decat o ora azi-noapte?Eu am chef sa scriu...

Am fost la majoratul lui Razvan(the gay friend).Nu stiu cum reusim Anca si cu mine, dar suntem de-a dreptul geniale...am avut la dispozitie 3 ore jumate ca sa ajungem de la Universitate la Titan si tot am intarziat.Mai intai, ne rugam sa luam metroul gresit; ruga ne-a fost ascultata.Pe urma am urcat in metroul bun, dar o femeie ne-a zis ca l-am luat in directia opusa si am coborat, ne-am dus pe partea cealalta ca sa aflam ca de fapt il luasem bine.Mda : La Razvan am beut, m-am simtit bine, tot n-am reusit sa mi se rupa filmul, am fost martora la o situatie mai mult decat extrem de penibila si amuzanta in acelasi timp (cand un tip spune ca e bi, inseamna ca e 90% gay; va poate confirma o prietena -evident, nu dau nume- care ajunsa in pragul colapsului, murea de ras la "fericita" veste) si chestii de genul asta, cum numai la Razvan se puteau intampla...

In autobuz, in drum spre casa, am avut inca o revelatie: stiu ce vreau sa fac cand o sa ma fac mare.Asa cum tipul din "De veghe in lanul de secara" vroia sa stea pe marginea prapastiei de la capatul lanului de secara ca sa prinda copiii care se jucau si nu stiau ce pericol ii asteapta, eu, la nemarginita lene pe care o am in mine, vreau sa stau dimineata devreme in autobuze si sa trezesc oamenii care adorm ca sa coboare atunci cand autobuzul ajunge la capat.Nu stiu de ce, dar mi se pare un lucru dragut.Mai ales ca si eu mai adorm prin autobuze dimineata, cand mai sunt si mahmura, dar nu stiu cum ma trezesc exact cand trebuie sa cobor.Dar nu toti sunt la fel de norocosi ca si mine...So, i wanna be there for them!

Ma mai gandeam eu, tot azi, tot cu capul nitel vraiste de la niste alcool, la emo kids.P-astia ii gasesti mereu in cele mai intunecate locuri.Si, ma intreb, ei cand mor, avand in vedere ca urasc lumina, cum trec prin tunelul ala ca sa ajunga la luminita?Adica, tunelul e intunecat, deci nu-i problema...Dar mai departe ce fac?Raman in tunel pentru totdeauna?Se duc spre luminita?No way...light bad, bad light!Se sinucid?Hahah, nu au cum, ca-s deja morti!Probabil stau si...atat.Evident, in cel mai intunecat locsor al tunelului...Pana cand ii dracu' (de) acolo!(nu am nimic cu emo-s, mi se par chiar amuzanti si simpatici, doar ca sunt intr-o dilema...)

2 comments:

kalashnikovworm said...

emosssss! they fluffy :)
cat despre trezitul oamenilor care adorm dimineata in autobuze, jtim noi ca de fapt e cu substrat,rather;)

thieffa said...

Shhhhhhhtttt!!Taci, fratica!It's only our secret!