Saturday, February 24, 2007

Queen again, forever...

In playlistul meu nu mai stiu sa pun nimic altceva decat Queen sau Mika in ultima vreme (Mika fiind un cantaret a carui voce, stil si dans seamana cu ale lui Freddie).Sunt dependenta din nou.Been to rehab (adica, am incercat sa ascult altceva), but it didn't work.M-am intoxicat iar cu vocea lui Freddie, cu versurile universal valabile, de o profunzime inegalabila, cu geniul muzical al tuturor timpurilor...cu Queen!Am ajuns sa ma trezesc dimineata si sa am in minte "I want it all", "Too much love will kill you", "Don't stop me now", "The invisible man", in drumul spre scoala sa aud numai "Jealousy", "Scandal", "Princes of the Universe" sau "Under pressure", iar inainte de culcare, sa adorm cu "The show must go on","Need your loving tonight", "Love me like there's no tomorrow", "Innuendo" si "Bohemian rhapsody".Si toata noaptea..."Spread your wings"...Nu pot sa ma eliberez, orice as face...e mai rau decat un drog!I get high when i listen to Queen!


Cred ca nu-mi mai ramane decat sa zic ca..."don't stop me now, 'cos i'm having a good time!"

No comments: