Wednesday, February 14, 2007

Yeeeeeeew!



Am scris mai demult (http://brainsworms.blogspot.com/2006/12/diverse.html) despre faptul ca vazusem cele mai fluffy ghetute la o tipa de la mine din liceu.Si chestiile alea mi se pareau penale, de-a dreptul scarboase.Ow, well, se pare ca se poate si mai rau!Si cat am mai condamnat atunci societatea pentru ce-i facuse fetei aleia, pentru cum ii spalasera creierul (presupunand ca avea unul) si, in necunostinta ei de cauza, o obligasera sa poarte asemenea...chestii(mai speram si eu ca totusi nu era vina ei)!Acum, nu mai stiu ce sa zic.Mai ales ca in magazin, erau cateva care se holbau si erau extaziate de ce noi capodobere din domeniul incaltamintei se aflau sub nasul lor...Cat de prost sa fii, frate sa dai o gramada de bani pe niste cacaturi ca astea?Mi-era si frica sa nu-mi sara la gat animalutul din a carui blana sunt facute astea!
O fi Yetty sexi, dar chiar asa sa vrem sa aratam ca el...?!?

2 comments:

kalashnikovworm said...

pai normal, bai fufix! tre sa-l imitam pe Yeti, sa-l luam ca exemplu de parosenie, imblanosenie si...INTELIGENTA! adica: urrrrrrrharghrghtfutgrrrfututigggghetelellleeeertntr!

thieffa said...

Vad trei cuvinte acolo!;))