Tuesday, November 14, 2006

Post cretin...

Asta o sa fie un post cretin.Asta din cauza lucrurilor pe care am sa le scriu.In primul rand, o sa scriu mai rar in urmatoarea perioada, adica doar atunci cand o sa am cate ceva interesant de spus.Sau poate nu.E blogul meu, deci pot sa scriu orice tampenie.Sau...poate ca nu...Inca nu stiu!In al doilea rand, lucrurile ce vor fi scrise in urmatoarele randuri, nu prea vor avea legatura intre ele.So, here i go...

Saturday, bloody saturday!Sambata am fost in Jack si am asistat la una din situatiile pe care le urasc.Cand am ajuns acolo un tip dragut tinea in brate o tipa draguta, se sarutau, bla, bla, bla.Pleaca tipa, si imediat tipul incepe sa se dea la una din prietenele tipei care tocmai plecase.Si, din pacate, tipa asta il lasa s-o tina-n brate desi nu simtea nimic, desi era dezgustata de situatie, desi se gandea la altcineva...

Cele mai cretine lucruri care mi s-au spus in ultima vreme:
Proful de literatura universala (Uri):Ma, da le sugi bine!(referindu-se la o acadea)
Fratele meu, tragandu-ma de par:Mama, vezi ca si-a facut d-ala-n cap, cum au drogatii!(referindu-se la o codita)
Mama:Vad ca de mancat, nu mananci mai deloc, dar burta ta se tot mareste!(referindu-se la...straight face)
Un tip(cu care n-am mai vorbit de o gramada): straight face
Tipul: uhm.................
El: poate o sa ti se para ciudat..........
El: sincer...
El: dar...
El: vreau sa stiu daca esti okay...
El: ma refer sufleteste
El: pt ca am o senzatie naspa...nu stiu de ce............
El: am impresia ca nu esti deloc ok.....dar poate-mi abereaza imaginatia(partea cu "imi abereaza imaginatia" imi place cel mai mult)...
El: straight face
Eu: straight face
As avea un raspuns pentru toti, dar din motive de bun-simt, ma abtin...

Reteta succesului profesional (in viziunea unei persoane de care mi-e scarba):culca-te de cate ori poti cu seful tau...si cu toti subalternii, daca se poate.Si daca ai mai multi sefi, cu atat mai bine!
Etapa 1:Nu stiu prin ce metode(probabil la tigara dinainte...sau de dupa), afli ca sefii tai deschid un birou de reprezentanta(e vorba de o firma destul de importanta).Te mai culci de cateva ori cu sefu', care evident e un babalac(care ti-ar putea fi bunic) al dracu' de plin de bani.
Etapa 2:Ti se spune ca vei lucra la noul birou si ca vei lucra cu inca cineva si ca impreuna tre sa va ocupati de amenajarea acestui birou.Tu evident, pe cealalta persoana n-o anunti niciodata cand cumperi cate ceva sau faci orice altceva pentru acel birou si apoi te plangi sefilor ca nu mai poti de oboseala si ca n-ai fost ajutata de absolut nimeni cu nimic.
Etapa 3:Biroul e aproape gata, vine tipul care urmeaza sa fie sef principal al reprezentantei.Bagi si la el nu stiu ce gogosi despre colega de serviciu(persoana mentionata mai inainte), te comporti ca si cand tu ai fi sefa, dai ordine tuturor, ti-o tragi cu portarul, apoi cu toti ceilalti din cladire(o cladire foarte mare, cu 4 etaje, unde au birouri destule reprezentante, unde lucreaza destui tipi...), eventual treci si pe la oamenii de serviciu, instalatorii, mecanicii, ca sa fie tacamul complet.Si apoi, evident la seful asta cel nou...But guess what?Muie(nu m-am mai putut abtine)!Cu asta nu tine!Nu tin nici strambele, nici sa te dai la el, nici altceva...
Sfat pentru scarba descrisa mai sus: Daca tot iti place atat sa te culci cu toata lumea, iti spun eu unde ar trebui sa faci cariera...Soseaua de Centura e perfecta pentru cei ca tine!Si nici nu ai nevoie de bagat strambe, nici de munca multa si faci si bani...Si stii ce mi se pare cel mai scarbos la cei ca tine?Ca mereu sunteti zambitori, intelegatori fata de ceilalti, ba chiar dispusi sa-i ajutati...I feel like throwing up!

Ma enerveaza la culme cei care nu vorbesc cu tine si apoi, din senin, pe messenger, intra-n vorba si dupa ce abereaza putin, descoperi motivul ascuns pentru care vorbesc cu tine...
X:Stii, am niste poze noi pe HI5...Crezi ca poti sa-mi dai si mie niste comment-uri?...Ah, si un five daca se poate...
Eu: straight face
X:Hai ca-ti dau si eu comment dup-aia...
Eu:Nu, mersi, n-am nevoie!

Joke: Q: How do you get an emo kid down from a tree?
A: You cut the rope!

Duminica a fost una din cele mai misto zile!Prieteni, vin,tigari, leagan,cantece spontane, glume, povesti de groaza, 5 grade si eu mor de cald in tricou cu maneca scurta (asa ca, pana la urma l-am dat jos si p-ala), repetitii teatru...

Imi fac sperante.Si e posibil sa nu am motive.De fapt, mai mult ca sigur...Si, totusi, daca n-as avea nici speranta n-as avea nimic...

Rau e cu rau, dar mai rau va fi fara rau...


No comments: