Saturday, November 25, 2006

Underfest 2

Am fost ieri la Underfest 2 la Preoteasa.Teoretic, concertul trebuia sa inceapa la 17:00.Am ajuns acolo la 17:00, ca, deh, am zis sa nu pierd nimic.Si prost am facut.Concertul a inceput doua ore mai tarziu.Nici macar nu i-am apucat pe ZOB si pe EMIL fiindca la miezul noptii a trebuit sa plec; celelalte trupe au fost okay, dar sincer mi se pare lame sa faci punk pe cantecele de copii cum ar fi "Un elefant se legana" sau "In padurea cu alune"...Vodka a fost foarte buna ca de obicei (luata dintr-un magazin, nu de la concert), berea - 5% bere, restul apa (ca la orice concert), o perna umana e oricand binevenita, tigarile - luate dintr-un pachet care era uitat pe masa, head-banging pana la epuizare, punk attitude, la pogo nu m-am bagat, oameni de treaba, fiendul iar a adormit p-acolo...si iar vodka!!!
In mare a fost un concert super, exceptand faptul ca am stat doua ore degeaba si ca-mi venea sa-i injur si sa le dau cativa pumni bodyguarzilor care atunci cand ii intrebai cand incepe concertul raspundeau: "Vedem.Putin mai incolo!"...N-aveti cojones, baaaaaa!
Vroiam inca un autograf de la Vlad (solistul ZOB) pentru ca ma amuza cand incepe sa explice ce a scris in dedicatie si cu toate ca tu intelegi ce a scris, te amuza atat de tare incat e imposibil sa-l opresti - he's adorable (dar cred ca au cantat abia pe la 2:00 sau 3:00) si de la Sorin (solist EMIL)care scrie numai faze de genul "De la un cretin/idiot/dobitoc, etc pentru...".

Pretul biletului a fost un pic cam mare (25 lei), dar a meritat.Si oricum, a fost mult mai bine ca am mers la concert decat daca as fi stat acasa si m-as fi dat cu capul de pereti ca nu am fost la festivalul "Bluzau" sa-l vad pe Tudor...


De ce nu sunt niciodata in stare sa deschid o conversatie ?!?

1 comment:

Anonymous said...

bah mie mi-au placut si cantecelele alea pentru copii erau dragutzeee!si sa stii ca n uam adormit numai ca nu mai puteam sa reactionez in niciun fel la stimuli externi.