Thursday, November 02, 2006

Prima zapada...

3 noiembrie.A nins...M-am bucurat atat de tare azi cand m-am trezit si m-am uitat pe geam si am vazut ca ninge.Imi place.Eu frigul oricum nu-l mai simt.Se pare ca pneumonia facuta la intoarcerea din Vama m-a mai calit.Ador sa ma plimb prin ninsoare.Si am amuza oamenii zgribuliti de frig, infofoliti cu tricouri, hanorace, geci,fulare si cate doua caciuli.De-abia se mai pot misca din cauza gramezii de haine pe care o au pe ei.Nu inteleg de ce se enerveaza atat cand ninge...Cand e cald, ne e prea cald, cand e frig, ne e prea frig...Atunci, cand naiba ne e bine?De ce nu putem sa ne multumim cu ceea ce primim?
Sfat: lasati naibii umbrelele acasa!Azi a fost prima ninsoare si nu v-ati bucurat de ea...Eu, da!Si chiar daca o sa ma imbolnavesc (desi, sigur nu se va intampla), macar am simtit atingerea delicata a primilor fulgi...

No comments: