Thursday, October 05, 2006

Beuta de vineri

Se cere o betie...Mie si Ancai ne e rusine ca in Vama nu am reusit nici macar sa ne ametim,asa ca vrem sa ne luam revansa impreuna cu cealalta fiend,Iulia,si cu cine mai vrea sa vina.Si ne-am gandit sa mergem maine intr-un club,unde sa stam toata noaptea si sa bem pana ajungem sa nu mai facem diferenta intre notiunile de mana,gura si sticla...Dar,pentru asta a fost nevoie sa pun la cale un plan care sa ne permita sa facem asta fara ca parintii sa afle unde am fost si ce-am facut.Asa ca Anca o va intreba mai intai pe mama ei daca eu si Iulia putem dormi la ea maine.Initial,mama Ancai va sti ca noi dormim la ea acasa.Mama Iuliei va sti acelasi lucru.Mama mea e plecata la bunici,asa ca nu exista riscul s-o sune pe vreuna din celelalte doua mame.Maine,mama Ancai va afla ca pana la urma fetele vor dormi la mine (daca incearca s-o sune pe mama,n-o s-o gaseasca :D).Iar daca maine seara mama Iuliei o va suna pe mama Ancai s-o intrebe ce facem,mama Ancai ii va spune ca pana la urma fiends-i dorm la mine.Again,daca suna la mine,mama nu e acasa,iar cu tata o scot eu la cap inventand ceva.Deci,nu-i problema.Avem spatele acoperit multumita planului meu genial.O sa bem in cinstea acestui plan!SINEI,FIENDS!


In cazul in care cititi acest mesaj,inseamna ca ne-au descoperit si eu nu mai sunt in viata...(:P)

No comments: