Friday, October 13, 2006

Vineri 13

Nu stiu despre altii,dar pentru mine una numarul 13 a fost mereu numarul meu norocos.Am amintiri frumoase in legatura cu acest numar,amintiri pe care nu le voi uita vreodata datorita numarului 13,amintiri legate de persoane pe care le-am iubit foarte mult si care nu mai sunt acum langa mine...Dar nu vreau sa ma intristez acum.N-am de ce.Am avut o zi buna.Am gasit actorul principal pentru piesa,am fumat prima mea tigare Lucky-ma amuza chestia asta cu Lucky si vineri 13-,Zuzucuta mea nu s-a mai bucurat cand m-a vazut doar pentru ca-i era foame si vroia sa-i dau mancare (that's a something!!!),si tot felul de chestii din astea banale...Dar,la urma urmei,nu lucrurile mari ne fac fericiti,ci tot felul de banalitati.Cum ar fi faptul ca acum ascult unele din melodiile mele preferate,ca purcicuta piuie,ca stiu ca nu sunt normala,ca sunt diferita...Ca e vineri 13.13 e numarul meu norocos.Vineri a fost mereu o zi destul de buna pentru mine.Imi amintesc multe...devin melancolica!E vineri 13!

No comments: