Friday, October 20, 2006

Gargarita,rita...!

Tocmai am ajuns acasa de la piesa "Cafeneaua" de la Teatrul Masca.Un muzical comedie in care joaca actori de nota 13!!!Si ma asez eu pe scaun,la calculator si pe birou vad o gargarita galbena cu punctulete negre.Cum a ajuns aici,nu stiu.Si cum o sa-si ia ea zborul si eu o sa-i cant cantacelul ala cu maritatu'?Nici asta nu stiu...
Nu e o gargarita prea sociabila...Nu vrea sa se urce pe degetul meu,se plimba doar dintr-o parte-ntr-alta pe birou.Cred ca a baut prea mult,ca prea intra-n toate obiectele de pe birou si cade incercand sa le escaladeze.Acum,gargarita e ca mine...nu mai e libera!Si eu vreau sa fiu libera,cum cred ca vrea si ea din nou!Asa ca o s-o ajut...ma duc sa o duc afara sau pe o planta, undeva.As vrea sa faca cineva si cu mine asta.Vreau sa fiu libera,sa gasesc un loc unde sa ma simt cu adevarat bine...Dar eu nu sunt o gargarita si nici nu am gasit pe cineva care sa ma elibereze.E trist.

No comments: