Thursday, October 19, 2006

In legatura cu "maimutele din dulap..."

In legatura cu ultimul meu post,cineva spunea: "Daca se va intampla, facem ceva atunci... dar am impresia ca vom mai avea de asteptat. Pana atunci, inapoi la plastilina voastra. (un mic sfat pentru tine, incearca sa nu mai faci astfel de atacuri la persoana, pana la urma maimutele din dulap se vor supara...)".Mersi pentru sfat si pentru reclama pe care mi-o faci si de care nu am nevoie,dar in fond si la urma urmei,maimutele din dulap despre care vorbesti sunt doar niste maimute,nu?Si daca se supara,ce-mi pasa mie?Sa se supere...Si,e mai bine sa previi decat sa tratezi!Nu vreau sa fac taraboi,decat sa incerc sa trezesc la realitate cat mai multa lume...Ceea ce se pare ca nu prea iese si ca s-au simtit ofensate persoane la care nu m-am referit...dar in acelasi timp,ma bucur ca cine trebuia sa se simta,s-a simtit!Dar,din pacate,asta n-a schimbat nimic.Oh,well,ce sa-i faci...daca nu se poate,nu se poate!Nu ai cum sa schimbi nimic daca persoanele respective pur si simplu refuza sa gandeasca si te si ataca intr-un mod foarte indirect si subtil,cica!Asa ca,trebuie sa le raspunzi cu aceeasi moneda...

No comments: