Saturday, October 14, 2006

M-am enervat!

E a doua oara cand incerc sa uploadez un videoclip si nu merge...Da' n-ar fi nicio problema daca n-ar fi vorba de Queen - Another one bites the dust!M-am enervat.Totusi,stau sa ma gandesc ca n-ar trebui sa ma enervez,ca eu videoclipul tot pot sa-l vad.Si voi poate ca-l aveti deja.Si totusi ma enervez...Bloody YouTuBe!I want that Queen video on my blog...Right now...I want it all and i want it now.Si-atunci incep sa fredonez "I want it all" si-mi trece...Si dup-aia,incerc sa uploadez videoclipul asta.Si dupa ce stau iar 5 minute cat sa se uploadeze,imi apare ca e o eroare si nu merge...Ma enerveaza mesajul ala!E atat de impersonal...Daca ar fi scris:"Ba,ai stat ca fraiera sa se uploadeze videoclipul si eu imi bat joc de tine,ca n-am chef sa-l uploadez",atunci nu ma mai enervam.Nici nu ma bucuram,dar mesajul ar fi fost mai personal si mai mergea,m-ar fi amuzat...Asa,m-am enervat!!!Blooooody bastaaaaard!!!

No comments: