Tuesday, October 31, 2006

Rasist...?

Urasc oamenii rasisti...Cand ma intorceam de la scoala, la Universitate s-a urcat in autobuz o negresa.Tot autobuzul a inceput sa se holbeze, sa susoteasca, sa se uite urat la ea.Detest oamenii care fac asta.Care cred ca tot ce e diferit de ei e o amenintare.Se uitau la ea de parca era vreo ex-puscariasa sau asa ceva.Mi s-a si facut scarba...Si mi-am adus aminte de un prieten negru al fratelui meu care glumea pe seama chestiei asteia cu discriminarea impotriva lor.El spunea ca noi, romanii sunt niste rasisti.El cu fratele meu erau in masina si tipul asta a scos din torpedo-u un baton "Albeni" intrebandu-se de ce nu se numeste "Negreni".Asta e amuzant.Si arata ca ei au bun simt si nu se comporta cum se comportau cei de azi din autobuz.Femeia aia nu deranja pe nimeni, era doar un simplu calator intr-un mijloc de transport in comun.Imi venea sa-i pocnesc pe toti cei care se uitau urat la ea.De-acum incolo voi deveni si eu rasista fata de oamenii prosti...

No comments: