Saturday, October 28, 2006

Sambata noapte (sau duminica dimineata?)

E ora 4:26 sambata noaptea...adica duminica dimineata.De fapt,e 3:26, ca se da ceasul cu o ora inapoi .Ieri a avut loc concertul de protest.Am strans o gramada de semnaturi,
ne-am bestializat, am avut de-a face cu politicieni ipocriti, habotnici si corupti (pe care i-am pus pe fuga pana la urma), mi-am cumparat unul din tricourile special facute pentru acest eveniment; in mare, legea clar nu va fi aprobata (evil laughter!).
Dupa concert, am fost in "Hanul cu tei".Nu mai aveam chef de nimic.Pentru ca eram foarte entuziasmata in legatura cu ceva ce vroiam sa se intample si nu s-a intamplat si atunci mi-a pierit tot cheful, am fumat in prostie si m-am reintors la draga mea prietena, depresia.Dar deja m-am obisnuit in ultima vreme.Nici nu mai conteaza.

Winamp is now playing: Iron Maiden, Pet Shop Boys, Radiohead, The Libertines, Foo Fighters, Luna Amara, Def Leppard, Muse, My Chemical Romance si OCS.Majoritatea sunt videoclipuri.Deci, am ce face pana la 6:00 cand o sa plec de la Anca.
In noaptea asta nu dorm deloc.

No comments: